Grupa Kapitałowa śnieżka jest jednym ze znaczących producentów farb i lakierów na rynku białoruskim, z silną pozycją w segmencie szpachli. Pod względem udziałów rynkowych, zgodnie z szacunkami Spółki dominującej, podobnie jak w Polsce śnieżka zajmuje drugie miejsce. Na rynku tym jej produkty konkurują tak z producentami międzynarodowymi, jak i lokalnymi, także z markami rosyjskimi, które dzięki swobodnemu przepływowi towarów w ramach Euroazjatyckiej Unii Gospodarczej (w tym Rosja, Białoruś, Kazachstan, Armenia i Kirgistan) stają się coraz bardziej konkurencyjne. Sprzedaż produktów Grupy na rynku białoruskim odbywa się głównie poprzez kanał tradycyjny. Wyroby Śnieżki obecne są także w lokalnych sieciach marketów budowlanych. Sprzedaż Grupy na rynek białoruski wyniosław 2016 roku 28 283 tys. PLN, podczas gdy rok temu było to 33 944 tys. PLN.
Grupa prowadzi także sprzedaż na terytorium Federacji Rosyjskiej, głównie w regionach kaliningradzkim i moskiewskim oraz w Rosji Południowej. Na omawianym rynku konkuruje ona m.in. z firmami: Tikkurila, Caparol, AkzoNobel, Lakra, Empils, Jaroslawskie Kraski, Ruskije Kraski, VGT, Ptimist, Knauf, Prestiż. W 2016 roku sprzedaż Grupy na rynek rosyjski wyniosła 10 400 tys. PLN, co oznacza zwiększenie przychodów w stosunku do roku ubiegłego o 1 241 tys. PLN.
Grupa eksportuje także swoje produkty do Mołdawii (1% udział w strukturze przychodów, ze sprzedażą w 2016 roku: 7 888 tys. PLN), gdzie odnotowano zmniejszenie sprzedaży o 365 tys. PLN. Największym graczem na tym rynku jest firma Supraten, poza tym wyroby Grupy konkurują z produktami firm rumuńskich. Rynki pozostałe, obejmujące Węgry, Rumunię, Słowację i inne, odnotowały wzrost o 2 677 tys. PLN (łączna sprzedaż 11 993 tys. PLN) w stosunku do wielkości sprzedaży w roku poprzednim.