Produkty, towary, usługi
osoby sklep farby

Rozwój oferty produktowej

Grupa Kapitałowa Śnieżka ciągle pracuje nad rozwojem oferty produktowej, co przejawia się we wprowadzaniu nowych produktów na rynek, jak i modyfikacjami aktualnej oferty. W raportowanym okresie Spółka wiodąca wprowadziła do sprzedaży nową polimerowogipsową gładź ST 12 Start Pro pod marką Acryl - Putz, natomiast w przypadku szpachli gotowej Acryl Putz FS 20 Finisz dokonano ulepszeń receptury. W ofercie marki Vidaron pojawiły się dwa nowe produkty: Impregnat Ochrono-Gruntujący oraz Impregnat Ochronno- Dekoracyjny – Powłokotwórczy, które zastąpiły wcześniej sprzedawaną wersję produktu. Na sezon 2016 przygotowano także zmiany w palecie kolorystycznej niektórych produktów, wprowadzając do oferty olejno-ftalową, emalię chlorokauczukową Supermal, a także nowe atrakcyjne kolory farby Śnieżka Na dach. W omawianym okresie Grupa pracowała także nad nowymi produktami, które weszły do sprzedaży w roku 2017. Rozwijając portfolio marki Magnat przygotowano kilka nowych wyrobów, w tym innowacyjną farbę w gotowych kolorach, z technologią redukującą z powietrza formaldehyd – Magnat Sypialnia Pokój Dziecka. Jest to jedyny tego typu produkt na polskim rynku, oferowany w gotowych kolorach i dostępny w szerokiej dystrybucji.

Portfolio marki Vidaron także poszerzyło się o nowe wyroby, takie jak: Renowacyjny impregnat do drewna, Olej do mebli ogrodowych, Olej do tarasów czy lakierobejcę Ultra Trwała. W ramach prac rozwojowych przygotowano także nowy koncept pod nazwą Śnieżka Moje Deko, który stanowi ofertę produktów dedykowanych dla wszystkich, którzy chcą w szybki i łatwy sposób, samodzielnie wprowadzić zmiany w swoim otoczeniu: nadać nowy kolor meblom czy różnego rodzaju elementom dekoracyjnym. Oprócz nowych receptur, na sezon 2017, przygotowano także zmiany w paletach kolorystycznych wybranych produktów, dostosowując je do aktualnych trendów. Grupa stale rozwija także portfel produktów dedykowanych na rynki eksportowe. Na potrzeby sprzedaży realizowanej przez spółkę zależną - Śnieżka Ukraina – przygotowano receptury nowej emulsji wewnętrznych oraz fasadowych. Spółka zależna Śnieżka BelPol wprowadziła do swojej oferty m.in. nowe farby wewnętrzne: Śnieżka Super Latex i Śnieżka Design Lux, które przeznaczone są do barwienia w systemie kolorowania, według notacji NCS.

NOWOŚCI PRODUKTOWE PRZYGOTOWYWANE W 2016 ROKU (DOSTĘPNE NA RYNKU OD 2017 ROKU)

Działania marketingowe

Na każdy sezon Grupa Kapitałowa Śnieżka planuje szereg działań wspierających sprzedaż jej produktów. Są to zarówno aktywności prowadzone w różnych mediach, jak i te, które dotyczą bezpośrednio miejsc sprzedaży. Na sezon 2016 Spółka wiodąca przygotowała nową kampanię reklamową „Śnieżka Satynowa sprawdza się w każdej roli” z przeznaczeniem na rynek Polski. W przypadku marek Vidaron i Magnat w prowadzonych działaniach korzystano z komunikacji, które miały swą premierę w sezonie 2015. Oprócz telewizji, która pozostaje głównym medium, FFiL Śnieżka SA aktywnie i w różnorodny sposób wykorzystuje Internet. Ważnym elementem tych aktywności jest współpraca z blogerami i obecność w mediach społecznościowych. Korzystając z podobnych narzędzi Spółka wspiera także inne marki z oferty, w tym szpachle Śnieżka Acryl-Putz oraz produkty systemu dociepleń Foveo–Tech. Miejsca sprzedaży, gdzie podejmowane są decyzje zakupowe, są kolejnym ważnym punktem styku z konsumentem. W związku z tym Spółka przygotowuje różnorodne rozwiązania merchandisingowe, które w odpowiedni sposób eksponują produkty, równocześnie ułatwiając podjęcie decyzji zakupowych. Największą aktywność reklamową Grupa prowadzi na terenie Polski, w pozostałych zaś krajach działania realizowane są przez spółki zależne i skupiają się na komunikacji reklamowej w Internecie i miejscach sprzedaży.

Ważnym użytkownikiem produktów Spółki są wykonawcy, a istotnym elementem prowadzonych działań skierowanych do tej grupy jest nowoczesna edukacja. Na sezon 2016 Spółka wiodąca przygotowała innowacyjny program szkoleniowy, realizowany na terenie Polski, w Mobilnym Centrum Szkoleniowym. Specjalnie przygotowany pojazd to niezależna, nowoczesna i wyposażona w multimedia jednostka, która pozwala na swobodną realizację programu szkoleniowego dla 25 uczestników, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz samochodu. W raportowanym okresie także spółka zależna – Śnieżka Ukraina, prowadziła działania edukacyjne skierowane do różnych grup odbiorców. Dodatkowo, we współpracy z Ministerstwem Oświaty i Nauki Ukrainy, spółka realizuje projekt edukacyjny skierowany do szkół o profilu budowlanym. Na ich terenie tworzone są Centra Edukacyjne, w których odbywa się kształcenie teoretyczno - praktyczne z aplikacji produktów Spółki, dedykowane uczniom klas o kierunku malarz, tynkarz, stolarz, a także realizowane jest szkolenie kadry nauczycielskiej. W roku 2016 otwarto dwa takie Centra, a działania te będą kontynuowane w kolejnych latach

farba sklep śnieżka
WYPISZ WYMALUJ
wszystko jest inspiracją

Zintegrowany Raport Roczny 2016 - Copyright © 2017 Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA